UITNODIGING GECOMBINEERDE ALGEMENE LEDENVERGADERING 2020/2021/2022
29 MAART 2022

Algemene Leden vergadering

Het bestuur van de Contactgroep Postactieven Regio Gilze-Rijen heeft het genoegen om u uit te nodigen voor de gecombineerde Algemene Ledenvergadering (ALV) 2020, 2021en 2022 . De vergadering wordt gehouden op dinsdag 29 maart 2022 en vindt plaats in de multifunctionele ruimte (de “Molenwiek”) op de vliegbasis Gilze-Rijen.

Na de vergadering vind er natuurlijk weer een Social plaats en kan worden deelgenomen aan een uitgebreid Chinees/Indisch buffet met aansluitend een heerlijk dessert. De eigen bijdrage voor deze maaltijd bedraagt € 9, -.

De vergadering en de maaltijd zijn alleen toegankelijk voor leden. Zoals bekend zijn introducés niet toegestaan. (Uw partner, mits lid, is natuurlijk wel welkom).

Het programma ziet er als volgt uit:

­ 14.30 u Ontvangst met koffie en cake
­ 15.00 u Aanvang ALV
­ 16.00 u Einde vergadering en bar open
­ 17.30 u Aanvang maaltijd

Het einde van de bijeenkomst is voorzien om 19.00 uur.

De agenda en de overige documenten van belang voor de ALV vindt als bijlage bij deze uitnodiging. De financiële stukken worden ter vergadering uitgereikt. Eén van de agendapunten betreft de bestuursverkiezing:

In 2020 was de heer John van de Ven aftredend en hij stelt zich niet herkiesbaar. Mevrouw Christa Oppers – Beumer is bereid gevonden het voorzitterschap over te nemen. De heer Ton Bijl was eveneens aftredend en stelt zich herkiesbaar. In het verlengde van artikel 7.4 van het Huishoudelijk Reglement is de heer Peer Oppers bereid gevonden het bestuur te ondersteunen bij het organiseren van haar activiteiten.

In 2021 is de heer Cees van Gageldonk aftredend en hij stelt zich herkiesbaar. In 2022 zijn de heren Jeroen Meijers en Gerard Hijmans aftredend en zij stellen zich beide eveneens herkiesbaar.

Eventuele tegenkandidaten kunnen via een schriftelijke voordracht van ten minste vijf leden voor aanvang van de vergadering worden aangemeld bij de secretaris.

Machtiging. Ik maak u er graag op attent dat u een ander lid kan machtigen namens u te stemmen tijdens de ALV. Deze machtiging dient schriftelijk te worden gegeven en moet tijdens de ALV overlegd kunnen worden. Per persoon kunnen maximaal twee machtigingen worden gegeven. Als bijlage treft u een machtigingsformulier aan.

Voor de maaltijd is een eigen bijdrage benodigd. Separaat heeft u een uitnodiging per mail of brief ontvangen over de kosten.U dient vóór 22 maart te betalen door middel van overschrijving op IBAN NL81ABNA0625371682 t.n.v. Vereniging CGPA Gilze-Rijen. Vergeet u a.u.b. niet de te vermelden: “Maaltijd ALV” en het aantal personen waarvoor u inschrijft. Uiteraard bent u ook van harte welkom als u alleen de ALV wilt bijwonen. Echter, het is natuurlijk vanzelfsprekend dat zonder betaling van de eigen bijdrage deelname aan de maaltijd niet mogelijk is.

Omdat het aantal deelnemers aan de maaltijd ruim van te voren aan Paresto moet worden doorgegeven, moeten we ons strikt houden aan de inschrijvingstermijn. Mensen die inschrijven na 22 maart, kunnen helaas niet aan de maaltijd deelnemen. Meldt u zich a.u.b. altijd even af als u uiteindelijk toch niet deelneemt aan de social, ook al is dit op korte termijn voor aanvang. Afmelden kan via de mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via telefoonnummer 06 30866956.

Op 29 maart staan alle leden op de toegangslijst van de vliegbasis. U krijgt toegang op basis van die toegangslijst, samen met een geldige defensiepas, een veteranenpas of postactievenpas, in combinatie met een geldig legitimatiebewijs.

Graag tot ziens op 29 maart.

Met vriendelijke groet, namens het bestuur

Ton Bijl

Bijlagen: 6
- Agenda ALV 2020/2021/2022 op 29 maart 2022
- Verslag ALV 2019
- Jaarverslag CGPA GZRIJ 2019
- Jaarverslag CGPA GZRIJ 2020
- Jaarverslag CGPA GZRIJ 2021
- Machtigingsformulier

Tijdens de activiteiten van Post actieven Gilze Rijen worden foto’s gemaakt, die later mogelijk openbaar worden gedeeld (bijvoorbeeld onze website). Indien u niet wilt, dat u herkenbaar op de foto komt, wordt u verzocht dit bij het bestuur aan te geven.

Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer

Bankrekening: IBAN NL81ABNA0625371682 t.n.v. Vereniging CGPA Gilze-Rijen